Asteptare

Sa vezi cum am stat eu azi si am asteptat in fata biroului pentru ca nu ajunsese nimeni inaintea mea si bineinteles ca nu aveam cheie. Taman azi cand aveam atat de munca si trebuia sa ma ocup de toata hartogaraia angajatilor. Dar de cateva luni incoace mi-a trecut o idee prin cap si nu stiu cum s-o pun in practica, aceea de a contracta o firma care ofera servicii salarizare, ca sa nu ma mai ocup eu de tot ce inseamna angajati si hartiile lor aferente.

Am inghetat in fata usii si nu stiu cum se face ca cel care avea cheia nu a ajuns decat dupa jumatate de ora la birou si nici nu raspundea la telefon. Probabil ca viata tumultoasa l-a facut sa intarzie azi. Eu, femeie de casa, nu ies nicaieri in ultimul timp :)) Adevarul e ca ma simt din ce in ce mai obosita. Nu stiu cum se face ca ajung acasa cel tarziu la 18, iar cel tarziu la 22 sunt in pat si vreau sa dorm pentru ca ma topesc de somn.

Am avut, ce-i drept, un weekend prelungi si agitat, foarte obositor pentru mine. Dar, abia astept sa urmeze weekend-ul prelungit de 1 Mai pentru ca vor fi patru zile libere de care vreau sa profit din plin.

Ma tot gandesc unde sa merg in mini-vacanta de 1 Mai. As face un turism rural dar nu m-am hotarat inca 100%. Eu as vrea in Maramures, mai ales ca oamenii de acolo se imbraca in straie de sarbatoare de cate ori au ocazia. Mi-ar placea sa fiu acolo si de Pasti cand oamenii locului ar avea si traditii de respectat de care as fi foarte curioasa.

Acum incerc sa ma incalzesc dupa ce am inghetat afara, vreau sa imi fac o cafea.

1 comment:

  1. I'm extremely inspired along with your writing talents and also with the layout on your blog.
    apa yang disebut menopause pada wanita

    ReplyDelete